Sommarbilder!

Tänkte jag skulle dela med mig lite bilder från dom senaste dagarna.

Här är Gubben fit for fight! Han är på väg till N.ö för att delta i en golf-tävling!
När han kom hem på sena eftermiddagen va han inte nöjd, men han kom i alla fall inte sist *ler*


Min Klematis! Den växer som bara den upp efter äppelträdet.
Jag är sååå nöjd! Den är så fin! Och blommorna är så stora.


Här har vi Misse Miss som vilar på trädgårdsbordet.
Det är jättevarmt även för djuren.
Vi har skaffat partytelt på uteplatsen, och Misse har verkligen förstått att utnyttja det.
Hon ligger där hela dagarna.
Trixie ligger på E-97s rum.




Vallmoene! Så läckra! Och i år får jag verkligen njuta av dom.
Det är hur mycket som helst, och de är så fina till det mörkgröna huset.
Förra året va det några av ungarna våra som inte kunde låta bli att plocka av alla knopparna så jag fick bara 2-3 färdiga vallmoblommor.
Men i år - åååh vad fina!


Fråssa! Ja, det kan man säga att dom gör *ler* :




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0