Nyklipt stor pojke!

J-02 har velat låta håret växa.
Han har haft en väldig bra motivering för det - så det har fått växa.
Fast jag har frågat honom titt som tett om inte han ville klippa det.
Här förra veckan hade han själv klipt lite vid öronen, och sen har han tillåtit mig att försöka snygga på håret lite.
Men det blir ju självklart inte bra!

Men i går - plötsligt! - bestämde han sig för att klippa sig om han kunde få tuppkam.
Självklart kan grabben få tuppkam!
Så vi drog inom Frisören i Grannstan och pekade på den ena unga killen som jobba där att så vill J-02 bli i håret. Sen klippte den andra grabben J-02s hår.
Och fy vad bra det blev!
Och han som hade klipt vad också rätt så nöjd med jobbet *ler*

Här är skönaste nyklipta pojken:


Ps; han har guldspray i håret, och svart och grön spray.

Kommentarer
Postat av: britt

Dette må være den skjønneste tøffingen i hele verden. Storsusser og godklemmer!

2008-06-26 @ 14:38:51
Postat av: Petra Karlstrand

Underbar frisyr!!!! Härligt med barn som vet vad de vill. (Kul att du tittade in hos mig, nu fick jag se din fina blogg)

Hälsningar Petra

2008-06-26 @ 21:27:18
URL: http://trolletspyssel.blogg.se/
Postat av: 9-9

Direkte råkul!!!

2008-06-30 @ 17:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0