Lön = nya småsaker :-D

Lön i går  Spaz 
Det betyder att LillaMamman kostar på sig lite småsaker  Wakka Wakka 
Och denna gången har jag köpt NYA saker - och inte begagnad som jag annar brukar göra  Bug Eyed 

Vad har då kommit i hus?
Jo, jag föll för denna fina köksvågen i kremvit emalj.
Den kostade 129,- på Rusta (vi åkte dit för att köpa sovsäck till J-02 som har åkt på läger i dag!).


Och denna otroligt gulliga blomkrukan i form av en stol som jag hittade på Det Stora Växthuset i stan (Vi åkte dit för att jag skulle ha en blomlåda med röda pelargoner i att ha på staketet vid grinden).
Jag gav 150,-. Precis på gränsen av vad jag kunde tänka mig att ge.
Men den liksom bad så snällt om att få följa med hem och om jag kunde köpa en rosa pelargon att sätta i den.
Och visst blev det fint!


Kommentarer
Postat av: 9-9

stilig med sånn kant på bildan!

fine saker, og :-)

2008-06-30 @ 17:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0