Uppdelad familj!

Uch vad konstigt det känns!
Familjen är uppdelad!
Gubben kom hem i tid till Bollibompa med R-99 med sig samt dom två lånebarnen han hade haft med sig till stugan - dom skjutsade han hem till dom direkt.

Så nu är det jag och han och dom två stora flickorna hemma.
J-02 och småflickorna är kvar hos Farmor och Farfar.
Det känns sååå konstigt ! ! !
Samtidigt lite skönt....

Men i morgon skall vi samlas alla sammans igen  Animated Hearts 

I morgon förmiddag skall Gubben bara jobba lite.
Sen skall vi åka norrut och titta inom stället där E-97 skall va på ridläger snart.
Och så skall farmor och farfar komma söderut med dom tre 'små', och så åker vi alla hem till oss.
Får se om vi hinner handla innan dess. Vore skönt med lite god mat i helgen.
Kanske grilla?
Och så måste vi ha mer kakao!
E-97 skulle baka sin kladdkaka till Gubben nu när han kom hem, men så va det slut på kakaon så det blev inget av det.

 Kitty 3 Nu kom Misse springande in hur fort som helst och kikar mot dörren till tvättstugan där kattluckan är.
Hon ser jättespänd ut! Hon har nog blivit jagad av en grannkatt *ler*.
Nu lugnar hon sig. Tvättar sig lite och klär på sig sin överlägsna min igen *ler*
Hon e så go' den katten . En riktig myskatt.
 Kitty 6 
Och lilla Trixie då, som inte hör. Hon börjar bli tryggare och litar mer på oss. Vi har alltid fått ta henne och gosa med henne, men hon har varit på spänn. Nu slappnar hon av, och spinner (snorrer) til og med!
Hon är en kopia av sin mormor (Misse).

R-99 är ute nu och leker med ungarna som bor runtomkring.
E-97 sitter vid datorn och är på Habbo.
Gubben, ja, vart tog han vägen *kliar mig i huvudet*

Jag? Jag skall nog vattna blommorna nu, det har varit varmt och soligt i dag.
 Flower 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0