Så snyggt sofföverdrag!

Ja, vad jag målar!
Jag har i och för sig lovat Gubben att jag inte skall röra sofforna...
...men...

Oooh....

Nya Elloskatalogen kom i går
och i den fanns det nya sofföverdrag och jag föll pladask för detta:


Och inte är det helt fel att det heter 'Alma' *ler*.

Men, men... jag får sätta det upp på önskelisten min...
Man kan inte få allt i världen på en gång, inte.

På tal om Elloskatalogen så fanns där även jättefina barnkläder.
De hade jättefina kläder i matchande färger som hade passat så bra till Småflickorna.
Och nu har ju dom blivit så stora i storleken (104) att det finns kläder som alla fem kan ha.
Va det någon som sade Familjen vonTrapp *ler*.

Sitter och väntar på att dagens tredje Voltaren skall kicka in. Dom två första gjorde inte det.
Altså jag blev hyperaktiv, men huvudvärken finns kvar.
Men det är skönt att komma sig ur sängen.
Jag är rätt glad över att Voltarenen fungerar på det sättet i alla fall, så har det ju inte varit med tabletter jag har provat innan. Men jag är inte kul att va med när det är så här. Lättirriterad m.m.

Nu är det cappuccino och matiga muffins med choklad och russin som gäller - igen.
Jag vet att njuta livet *ler*

Nu skall jag drägla lite mer efter dom sofföverdragen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0