Jag va 'inne' redan för 25 år sen!

Jag köpte tidningen Lantliv för första gång i förrgår.
Och upptäckte när jag bläddrade i den att jag varit 'inne' i många, många år.

I tidningen tipsade som om att gå på loppis (ja, det har jag alltid gillat) och fynda udda vaser och glas och göra stilleben.
Det första jag kom att tänka på va den lådan jag gjorde i slöjden på skolan.
I den finns (numera fanns) det flera udda glas som jag samlade på mig under tidiga tonåren.
Jag letade reda på dom, och här är mitt första stilleben:

Sen mitt kära soffbord!
Det har jag haft nu i 12 år.
Lite anade jag att amerikakofferten jag fick av en gammal pensionär skulle bli riktigt riktigt INNE! ! !
Nu är dylika kofferter hur hotta som helst i Shabby chic-kretser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0