En tyst tillvaro

Jag har det rätt så tyst kring mig nu.
Gubben och alla barnen har åkt iväg.
Gubben och dom tre stora skall på läger i Värmland, och småflickorna skall va hos Farmor och Farfar.
Det har dom tjatat om hur länge som helst. Man har knapt sagt hejdå till dom innan flickorna börjar tjata om att träffa dom igen. Jättemysigt att det kan få va så.
Innan dom åkte passade jag på att få ta kort på dom allihopa.
E-97 gör sig sur i minen med flit... *ler*
och annars va det liiite svårt att stå still, så bilden är lite suddig här och var.

Här är mina fem go'ingar:

Just nu när jag skriver detta är dom på sånn jättestor inomhus lekpark i Örebro med klätterväggar och allt möjligt man kan hitta på. Enligt Gubben är O-05 ett yrväder där. Hon har inte tid att sitta still en sekund, allt skall testas!

Ja, dom har kul alla fem där. Jag ba Gubben va så snäll att hinna ta kort på dom allihopa - så han lånar Farfars kamera nu och försöker (Farmor och Farfar är också med *ler*).


Kommentarer
Postat av: Vibeke

Flott gjeng du har der! Følger med i bloggen din innimellom. :)

2008-07-30 @ 08:49:30
URL: http://scrappeguri.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0