Kjærringa og jula...

Det finns et gammelt eventyr om jula som kommer så brått på kjærringa hvert år.
Og det er jo en stooor sannhetsgrad i det eventyret.

Hvert år er jeg for sent ute med alt.
Men i år har jeg tenkt å se til at gavene til Norge kommer avsted i tide.

I går var jeg ute og handlet 10 gaver!
Og på kvelden satt jeg og pakket inn dem, med goood hjelp av mine to minste.
Så noen av gavene bærer preg av små barnehender....

I ettermiddag har jeg plukket fram to guttebunader som skal få finne veien til Norge.
Det mangler dessverre noen knapper i den største, de kan ha forsvunnet hvor som helst...
Jeg håper og tror og regner nesten med at det er lettere å finne likedanne knapper der borte enn her.

I morgen skal småjentene og gutten vår få ha fridag.
Det har vært så mye stress og tidlige morgener denne uka, så de behøver en viledag.
I dag var vi igang kl.05!!!
Det var R-99s klasse som hadde sitt utrolige bra julespill da for oss familier.
Vi er 'klasseforeldre' og Gubben hadde som ansvar å koke kaffe til alle....

Just nu holder småjentene på å hopper i sofaen.
De har badet og spist og skal snart få velling og legge seg.
J-02 sitter å spiller spill.
E-97 titter på TV og R-99 leker med en kompis.
Gubben holder på å henger opp de siste skapene i kjøkkenet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0