Julgranen

Ja, jag vet att jag visade några mobiltelefonbilder längre ner:
Men såhär ser granen ut tatt med riktigt kamera:

När man ser en så fin gran tidigt på morgonen när det fortfarande är mörkt,
och ljusen på granen lyser, och det glittrar och är massor av paket under...
Ja, då e det inte konstigt att småbarnaögon glittrar och skiner.

J-02 satt i mitt knä och tittade på granen och paketen och säger så försiktigt:
"Mamma, jag tycker det är så svårt... jag vet inte om tomten finns eller inte..."
Hans storasystrar säger bastant att tomten inte finns.
Och själv har pojken varit ganska övertygad om att det inte finns nån tomte.
Men när man kommer in i vardagsrummet och ser en sånn fin syn...
ja, då förstår jag att en liten pojkes hjärta fortfarande vill tro....

Kommentarer
Postat av: Bestemor

Hans onkel hadde akkurat samme tvil i den alderen.De er nu så skjønne i den alderen og...

2008-12-28 @ 20:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0