Jag har blivit moster - igen!

Min lillasyster fick fjärde barnet på morgonen i dag!
En pojk på 50 cm och 3.595 gr.
Nu har dom två flickor och två pojkar.
Jag hoppas jag hinner träffa henne och nytilskottet innan vi åker hem.

Annars; så är det kanonväder här!
På morgonen (!) i dag var det 14 grader varmt i skuggan.
Det va lite mulet första dagen här, sen har det bara blitt varmare och soligare.
Kul för barnen som är mycket ute.
Bestemor och Bestefar har fått en lekstuga i trädgården som är jättepoppis.

I går vad Bestemor, Gubben och morbror Ø uppe i berget och klättrade.
Det va minsann en stor upplevelse för barnen.
I dag ville A-05 upp dit igen *ler*.

I dag planeras det för en tur till stora stranden, med grillmat m.m.

Alla fem barnen mår bra.

Kommentarer
Postat av: Tante

Ska lov dokker at det e verdt å få sett den lille vennen før dokker fer, han e bedåranes!
Kos dokker masse i finveret!!!

2008-04-30 @ 18:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0