Besvimte på jobb - nesten.

Jeg skulle holde et foredrag på jobben, og etter å ha pratet i ca 5 minutter så syntes jeg at lyden forsvann. Jeg hørte bare min egen stemme.
Jeg vendte meg till en og spurte om det var noe feil med mikrofonen, men ikke.
Da jeg vendte blikket framover igjen forstod jeg hva som holdt på å skje fordi jeg begynte å få tunnelsyn.
Det var bare å holde hardt i talerstolen med vensterhånden.
Etterpå hadde jeg skikkelig vondt i hånden fordi det var ikke bare en, men 3-4 ganger jeg holdt på å dette i golvet.
Fy, hvor ekkelt det var.
Men det var bare å konsentrere seg på det jeg holdt på med. Og ikke miste fokus.
Men jeg var matt og rar i hodet flere timer etterpå. Dro selvfølgelig hjem og la meg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0