Konstig morgon!

For en merkelig morgen det ble!
Jeg hadde vekkerklokka på 06.00 og forberedde meg på en laaang vekkeprosess med de to store....
Men de våknet begge to på første forsøket.
Og siden gikk det slag i slag med frokost, påkledning (de fant til og med fram alle klærne selv), kamming, tandpuss og skolevesker og gympose....
Og ikke et eneste mas. Ikke en eneste krangel.
Stille og rolige og samse....
 Faint 
Kl.07.15 stod de ferdig påkledde ved ytterdørren.
Jeg påpekte at de var tidlig ute, men de gikk allikevel....

Jeg sitter nå med en følelse av å ha vært vittne til et mirakel 
 Bow Down Before You 
Håper det ikke var en engangshendelse, men begynnelsen på en ny trend.

De tre andre barna da?
I og med at Gubben er i H.by, så hadde jeg ikke tenkt å gå hele veien ned til barnehagen med dem, så de er hjemme.
O-05 våknet da storesøstrene åt frokost, så hun har vært i gang lenge, men J-02 og A-05 sov til ca halv ni, da satte de seg alle tre i min seng og kikket på Winx på den pyttelille bærbare DVD-spilleren.
Nå sitter J-02 og spiller Kaptein Sabeltann på den stasjonære PCen. Det går visst ikke så bra... og ene lillesøstra sitter ved siden av og engasjerer seg veeeldig. "Nej, dumma, dumma" hør jeg fra henne hver gang Pinky blir slått i svime.

Da jeg slapp inn katte i morges var det bart ute, men da jentene gikk avsted hadde det begynt å sne, og nå har det kommet myyye snø. Det er mer enn fem centimeter som har lagt seg på grenene til trærne.

Tror jeg skal begynne å ta fram julepynten så det er klart til første advent  Teethy 
 Manger 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0