Sisten!

Jeg har visst fått sisten flere ganger nå, uten å hatt tid til å gjøre noe med det, men nå skal vi se om jeg kan få formulert noen rare ting om meg selv:

Så her er reglene:
REGLER:Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spillerne seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de er "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.


Her er seks rare ting om meg!!

1. Jeg er avhengig av potetguld, men er inne i en "avgiftningsperiode" akkurat nå.

2. Jeg ble overlykkelig da vi oppdaget at vi skulle få tvillinger - i tillegg til de tre barna vi hadde fra før.

3. Jeg tåler ikke sol og varme.

4. Jeg må - bare MÅ - se på alle disse CSI-seriene.

5. Følger med på TopModel.

6. Har aldri smakt en dråpe alkohol (er vel kjemperart i manges øyne).

Og jeg sender sisten videre til: Calevi, Kiwa, (og skal se om jeg finner noen som ikke har hatt den de siste ukene)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hei og tusen takk for koselig hilsen i bloggen min : ) Jeg har allerede hatt sisten jeg ; )
Kjekt med mange barn, jeg ser du leder med ett, hehehe... jeg ble også kjempeglad for tvillingene, når det første sjokket hadde lagt seg. Ønsker deg en fabelaktig uke! Klem!

2007-03-25 @ 20:07:20
URL: http://www.vgb.no/3216

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0