Vaknade av et skrik kl.05!

Kl.05 i morse blev jag väkt av et skrik!
Och in på sängkammaren kommer O-05 och är jätteledsen.
Jag frågar vad det är....

"Öppnat paket"

OH NEJ ! ! !

Jag rusar in i vardagsrummet, och jovisst har hon öppnat paket *suck*

Jag väcker gubben och han sorterar medan jag slår in igen paketen.
Hade inget julpapper hemma, så det blev nåt brunt presentpapper - köpt på ikea.

Jag frågade O-05 varför hon skrek och va ledsen, om hon hade stuckit sig eller om katten gjort nåt (en av katterna va mycket engagerad i klapparna).
Näää.
Ett hjärta hade ramlat ner från granen.
Hon hade varit med om att pynta granen i går kväll och tatt uppgiften mycket seriöst, så da hjärtat ramlade ner blev hon jätteledsen. Gullig.

Och jag undrar hur många fler paket hon hunnit öppna om inte hjärtat ramlade ner...

Det lustiga är at nästan alla paketen hon öppnat va till hon själv ! ! !

Jag frågade om hon letat efter sin bokstav.
Hon tänkte efter lite, sen kom det kort och konsist "Nej".

Ja, ja.... sånn är det här.
Gubben och O-05 har somnat om. Jag har druckit två koppar kaffe och surfat lite på nätet. Snacka om livlöst! Verkar som alla sover *ler*

God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0