Ush, for ei uke

Jeg husker ikke hvordan mandagen så ut, den har forsvunnet i tåka, jeg husker bare at jeg av en eller annen grunn ikke var på jobb.
På tirsdag var jeg hjemme med R-99 som hadde spydd i løpet av natta.
Onsdag var jeg sengeliggende med migrene.
Torsdag var jeg hjemme med J-02 som hadde feber.
Og i dag fredag er jeg hjemme og burde ligge til sengs fordi jeg har fortsatt migrene.

Og vi måååå storvaske ! ! ! fordi det skal komme noen på visning ! ! !
Det er i og for seg ikke all verdens stress med det, de har visst bestemt seg for denne leiligheten men vil se hvordan det ser ut her....
De bor i nabohuset men behøver større og vil ikke flytte fra området.
De venter nr.3. Moro for vi flyttet jo hit da vi ventet vår nr.3.

Akkurat nå er det kaos her.
Vi har røyd ut av skap og garderober og kott og alt så det ser ikke ut!
Det er bananesker og søppelsekker overalt!

Håper de kan vente med å komme til tirsdag ettermiddag for jeg blir alene hjemme med ungene fra lørdag til mandag ettermiddag.

Nå skal jeg ringe barnelegen fordi O-05 har et så rart blåmerke på magen med en liten plupp under huden som føles litt spiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0