Sleep over

Ååååh, så spent jeg er!
R-99 har sovet over hos en kompis i natt!
Hele kvelden i går og i natt har jeg bare ventet på at telefonen skulle ringe for at hun ville hjem, men ikke!
Gubben har nå dratt å hentet henne, og skal ta med henne, kompisen og E-97 til byen fordi det er hoppefest!
For 40,- timen får barna hoppe så mye de vil i diverse hoppeborger og annet sånt moro.

J-02 spydde i går og er varm i dag, så han er hjemme med meg.
A-05 og O-05 sover begge to akkurat nå. De våknet i femtiden i morges. Aaalt for tidlig. De bruker ikke å våkne sååå tidlig uten å sovne om igjen.

I går var det 10 år siden jeg og Gubben forlovet oss i solnedgangen på Skansen.
Det ble ikke mye feiring av høytiden fordi jeg hadde heidundrende migrene og var sengeliggende hele dagen.
Gubben hadde fullt opp med å skysse unger hit og dit og fram og tilbake hele dagen. Jeg husker ikke alt som skulle gjøres men det var skole, ridning og bursdagselskap osv.
A-05 og O-05 fikk følge med Gubben til golfbanen og gå en runde der med ham og prosten pluss noen andre. De hadde syntes at småjentene var så snille og tålmodige der de satt i vognen. Småjentene hadde visst sovet litt også, ja, golf er nok litt kjedelig.

Og så sliter jeg med veldig dårlig samvittighet.
Ene søskenbarnet til ungene har hatt bursdag og vi har ikke hatt mulighet til å gratulere henne.
Gavene og kortene har ikke kommet avsted pga tompengpung, og vi har ikke kunnet ringe fordi fasttelefonen har vært i golvet for mange ganger så det går ikke å ringe ut, og mobiltelefonen min har blitt siklet på litt for mye, så knappene på den er helt tullete pluss at mikrofonen ikke fungerer.
Da gubben kom hjem den dagen så var klokka og ingen svarte da vi ringte.

Ja, ja. Vi får finne på noe som kan kompansere bommerten(e). Nå har det kommet inn penger på konton i alle fall så vi kan få sendt gavene.

Jeg er forresten ferdig med tre av månedens DIVA-oppgaver. Holder på med den fjerde og den femte vet jeg hvordan jeg skal gjøre etterhvert. Men jeg tror ikke de blir godkjente - og skulle de bli det, så blir det ikke mange stemmene jeg får.... men, men; det er bilder som mååå scrappes uansett så jeg bryr meg ikke så mye om stemmene denne mnd.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Kjære Corne :-)
En bukett beundring, ei bøtte med klemma, og tusen wow for at du fortsatt heng med ;-)
Glad i dæ!

2006-05-22 @ 14:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0