Nasjonaldagen!

17/5 er liksom ikke helt det samme når ikke alle andre rundt omkring feirer det.
Jeg ordnet med søttnemaj-lunch på jobben i dag i alle fall: wienerpølser med brød/lompe/mos og annet tilbehør.
Og ei dame hadde med seg bløtkake for min skyll.
Det var dessverre nøtter på kaka, men som det snille mennesket jeg er så latet jeg som ingenting og spiste. Fikk litt blemmer i munnen og sånt, men forsøkte å pirke bort så mye nøtter (diskret) som mulig så det ble ikke så farlig.

Ungene synes det er moro at det er hele Norges bursdag i dag.
Det skal bli så moro den dagen vi kan vise dem søttnemaj på orn'tli.

Jeg var hos doktoren i dag. Ble sykemeldt 25%. Og fikk to nye medisiner som jeg skal prøve: Inderal som skal være forebyggende mot migrenen, og en receptbelagt allergimedisin - fordi jeg blir så forferdelig trøtt av den receptfrie. Så får vi se om jeg klarer å holde meg våken med den nye.

Alle fem barna har det bra i dag; de har vært litt småsyk i det siste, men i dag er alle ok.


Kommentarer
Postat av: Ho der nord

Æ vefta litt ekstra med flagget for dokker ;-)

2006-05-21 @ 00:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0