Bryter stillheten her.

Ja, det har kanskje vært stille fra denne fronten ei stund nå.
For sånne som oss som har mange barn så er maj ei veldig hektiskt tid.
Skolefester, skoleutflukter, turer hit og turer dit og speiderleirer og så videre.
Og så er det lyyyst til langt på natt så ingen unger forstår at man kan gå å legge seg og sove.

Og jeg da; solen skinner og jeg holder meg innendørs.
Jeg har hatt mye vondt i hodet i det siste, og tablettene som liksom skal forebygge hodepinen gjør meg sååå forferdelig trøtt. I tillegg kommer allergitablettene: de er rene sovemedesinen.
Så jeg er helt utslått på ettermiddagene.
Jeg har aldri brukt å sove på dagtid, ikke engang under graviditeter eller babytid, men nå klarer jeg ikke å holde meg på bena. Jeg må ha fyrstikker i øynene for å holde dem oppe.
Jada, jeg skal til doktoren igjen nå i begynnelsen av juni.

Heldigvis er alle barna i god form.
R-99 sovnet nå på formiddagen og da hun våknet var hun så rar og hoven under øynene (værst på det høyre), så vi skal holde et øye på det og se hvordan det utvikler seg før vi ringer noen.

Og i dag er det 06.06.06.... Sveriges nationaldag. Vi skal feire med speidrene i ettermiddag.
Jeg får vel stille opp for ungenes skyld, og så må man jo stille opp for at det skal bli noe.
Jeg synes det er tullete at folk boikotter dagen bare fordi den ikke er folkelig forankret. Er den ikke det så kan man vel se til å gjøre den det! Syns jeg.
Det er vel moro å få ha en dag å feire at sverige også er et fritt land og at man er så heldig å få bo her (nå synes jo ikke akkurat jeg at jeg er heldig... men jeg kunne hatt det værre).

Nå skal jeg ned til Gubben og småjentene og drikke kaffe.

Kommentarer
Postat av: Kremt...

Hurra for Sverige! ;-)

2006-06-06 @ 10:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0