JEG ER EN VINNER!

JIHAA!
Jeg er en vinner.
Jeg har oppdaget at det er større vinnersjanse på TIA-lotterna, enn på de andre skrapeloddene. OK, ikke så høye premier, men jeg vinner i alle fall prosentuelt oftere enn på de andre. Og så koster loddet mye, mye mindre enn de andre; 10,-

Nå har jeg kjøpt ca 6 lodd og vunnet 1x100,-, 2x20,- og 2x10,-.
Jeg har et lodd i pengeboka med en 20,- gevinst, og skal nok ta to nye lodd for pengene. Tror jeg venter til bursdagen min. Kanskje det betyr lykke? *kremt* sånne som meg skal vel strengt talt verken spille om penger, eller tro på "lykken". Men, men.....

Kommentarer
Postat av: Kremt

http://forskningsradet.ravn.no/bibliotek/forskning/200302/200302053.html

2006-08-12 @ 12:52:00
Postat av: corne

HAHAHAHAHA!
Allerede i -95 konstanterte jeg at jeg lider av kugalskap! Jeg fikk helt dilla på kyr, og synes fortsatt at kyr er ålreite dyr.

2006-08-13 @ 18:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0