Håper de ikke finner noe.

Jeg var hos doktoren i dag - igjen.
Nå skal jeg få komme inn på ct-skalle. Dvs de skal scanne hodet mitt og sjekke om det er noe der.
Etterpå skal jeg til nevrolog.
Det er litt for slitsomt å ha konstant hodepine.
Fikk recept på noen nye migrenetabletter. To tabletter = 150;-
Får håpe at DE fungerer.
Jeg har begynt å miste tellingen på hvor mange forskjellige mediciner vi har prøvd nå.

Ja, ja.
Ellers: Alle fem barna har det bra. De to små leker hele tiden. J-02 savner venner, men nå er det ikke lenge igjen til barnehagen begynner, og så har han jo Theo i nærheten.
R-99 leker med Wilma hele dagene. E-97s venner har begynt på fritids, så ingen er hjemme når hun ringer på dagene; ikke før på ettermiddagene kommer de hjem, og da bruker det ofte være for seint å leke.
Men neste uke begynner skolen!!! Og E-97 og R-99 har fått plass på fritids de også.

Og jeg ringte til kjøreskolen i dag.
IIIIIk, nå har jeg tatt første skrittet.
Jeg kan dessverre ikke ta sånt intensivkurs, til det har jeg for lite (ingen) kjøring i ryggen. Men vi snakket litt og jeg kan få gå utenom teorikveldene og ta lappen litt fortere likevel. HVIS jeg klarer det, da.
Arbeidssituasjonen har jo endret seg så jeg har blitt nødt til å ha sertifikatet. Nå gjelder det bare å riste fram litt penger, men det bruker ikke å være noe problem.

Nå skal jeg nok ikke skrive mer. Nå bør jeg stenge av PCn fordi tordenet ruller over byen.

Kommentarer
Postat av: Nærni

TORDEN! HURRA!!!
Og du, seff klar du lappen! Husk kor gammel mor di va når ho gjorde det ;-)
Suss på panna

2006-08-10 @ 17:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0