Barnefri ! ! !

Så rart det er...
På tirsdag tok svigers med seg de tre største ungene. Først til dyreparken i Borås, og siden hjem til seg.
Og der har de vært resten av uka og kommer hjem i morgen kveld.
Det rare er at det er som om vi har hatt barnefri - og da har vi likevel to barn hjemme hos oss.
Vi har reflektert litt over sånne som har det sånn hele tiden - kun to barn.
Ja, vi hadde jo det, en gang for leeenge leeenge siden. Og da hadde jeg bestemt meg for at vi ikke skulle ha fler.
Men aldri i verden om jeg vil ha det annerledes enn vi har i dag ! ! !

Veien blir til mens man går. Det syns jeg er et fint ordtak som passer på meg.
Og jammen har veien min blitt fin!
----
Vi trodde vi skulle rekke massevis denne uka, men ikke....
Vi har i alle fall kjøpt hjørneskapet, nye matter til stua og plastbakker med hjul og lokk til å ha under senga på E-97 og R-99s rom.
Og så har vi ryddet og vasket. Men ikke så mye som vi hadde håpet.
Og så har jeg fylt to poser med klær fra mitt skap til Second Hand, og en pose som skal kastes.
Nå er det nesten tomt i skapet, men når man har kvittet seg med tre stappfulle poser, så har man samvittighet til å kjøpe tre stappfulle poser med nye klær... *hehe*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0