Hjemme igjen

Sånn. Nu er jeg hjemme igjen.
Har vært på kurs i Stockholm i tre dager. Kjempetrøtt i hodet. Hadde migren og gikk på ren viljekraft og smertestillende på reisen hjem.
På toget ble jeg sittende ved siden av en som tok av seg skoene.... Når jeg har migrene er jeg overfølsom mot lyd, lys og lukt.... så jeg sier ikke mer....
Men han gikk av i Linköping. Da var det ca en time igjen av reisa. Men da hadde det kommet på et menneske i samme vogn som meg som hadde overparfymert seg.

Uansett.
Da jeg klev av tåget hjemme så ventet Gubben på meg og vi kjørte rett til barnehagen fordi der var det vernisage. Jeg fikk se de fine sakene som J-02 har laget.
Ikke helt ideelt å se sine små barn for første gang på tre dager midt blandt mange andre mennesker. A-05 og O-05 ble veldig glade men syntes det var litt rart.
Da vi kom hjem ville de ikke slippe taket i meg.

Min BossKut har ennå ikke kommet. Hååååper den kommer i dag!!!
*sukk*

Nå er E-97 og R-99 på skolen og J-02 i barnehagen. A-05 og O-05 leker nede. Farmor sitter og ser på dem. Hun er nok bedre barnevakt enn jeg fordi hun springer til for det minste lille.
Farfar er avsted. Han skulle kjøre J-02 til barnehagen, og så skulle han visst noen ærender etterpå.

Nå skal jeg ned og sette på litt formiddagskaffe og ta to smertestillende og vente på posten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0